De kindergemeenteraad van Lo-Reninge kwam op vrijdag 12 juni voor de laatste keer bijeen om het voorbije werkjaar de evalueren. De kinderburgemeester en -raadsleden waren heel tevreden over de georganiseerde activiteiten. Als beloning voor hun inzet trakteerde burgemeester Lieve Castryck met frietjes. Toch zit het werk van de kindergemeenteraad er nog niet helemaal op. Op …
The post Frietjes op laatste kindergemeenteraad is provided by KW.be.
