Lees het volledige artikel op de website van De Morgen.
Brandweer ruimt bloedspoor in station van Diksmuide op nadat man zich opsluit in toilet en raam inslaat
In het stationsgebouw van Diksmuide lag maandagavond een flink bloedspoor nadat een man er zichzelf opsloot in de toiletten en dan maar een raam insloeg naar buiten toe. De hoeveelheid bloed was zelfs van die orde dat de brandweer alles moest komen schoonmaken.
The post Brandweer ruimt bloedspoor in station van Diksmuide op nadat man zich opsluit in toilet
