Na de 1-1 tegen Egypte nu een troosteloze 0-0 tegen Iran: ook tijdens de tweede WK-match van de Rode Duivels zondagavond viel er weinig te vieren voor de Belgische fans. De talloze gemiste kansen dreven de fans aan de grote schermen in heel Vlaanderen dan ook tot wanhoop. “Ik geloof er niet meer in.”
“Doku zat in een Egyptische kooi”: onze chef voetbal ziet hoe het lachen de Rode Duivels toch al wat is vergaan
Niet de start die de Rode Duivels voor ogen hadden. Het uitgestippelde plan richting die kwartfinale in LA blijft weliswaar nog steeds reëel, maar het lachen is toch al wat vergaan. Egypte was giftig, Doku al snel geagiteerd. Dat moet tegen Iran toch anders.
