Op zondag 4 juli organiseert Sebastien Balloy de eerste ‘Gustie’s brommerrit’. Sebastien is de uitbater van café ‘Bij Gustie’ aan de kerk in Otegem. Hij is een groot liefhebber van oldtimers en brommers. “Het leek me leuk om eens een activiteit te organiseren waarbij de brommer centraal staat. Ik heb de indruk dat de brommer bij de jeugd opnieuw aan populariteit wint, wat ik enkel maar kan toejuichen.”
The post Sebastien organiseert ‘Gustie’s brommerrit’: “Ik hoop op honderdtal deelnemers” is provided by KW.be.
