Post Content
Tijdens zwangerschap leek alles oké, toch komen Kim (37) en Benjamin (30) thuis zonder baby: “Niemand treft schuld”
Kim en Benjamin werden op 28 mei voor het eerst mama en papa, een dag later moesten ze afscheid nemen van hun dochtertje Kali. “Ze had meer dan twee uur zonder zuurstof gezeten, maar dat had niemand kunnen zien. Ook niet als we al in het ziekenhuis geweest waren.”
