In de kleedkamer van het SoFi Stadium heeft de Iraanse nationale ploeg een handgeschreven bedankingsbrief achtergelaten na het gelijkspel tegen de Rode Duivels. Ze bedankten Los Angeles voor de gastvrijheid en sloten zelfs af met een vredesboodschap.
Alexander Zverev komt met opvallende verklaring voor nederlaag tegen Taylor Fritz in Halle: “Ik heb veel te veel insuline geïnjecteerd”
Alexander Zverev is in de halve finale van het grastoernooi van Halle uitgeschakeld. De Duitser verloor in zijn thuisland in drie sets van de Amerikaan Taylor Fritz: 6-7 (4) 6-4 7-5. Na afloop kwam de Duitser met een opvallende verklaring voor de nederlaag.
