Oppositiepartij Gemeentebelangen zal het nieuwe parkeerplan niet goedkeuren tijdens de gemeenteraad. Volgens de partij gaat het om een fundamentele koerswijziging die de toegankelijkheid van Knokke-Heist ernstig onder druk zet. “Dit parkeerplan zorgt niet voor een betere mobiliteit, maar voor meer beperkingen, meer kosten en meer frustratie voor inwoners, tweedeverblijvers, ondernemers, werknemers en toeristen. Daarom zullen wij dit plan niet steunen”, zegt fractieleider Gaëlle Six.
The post Gemeentebelangen schiet nieuw parkeerplan in Knokke-Heist af: “Meer kosten, meer beperkingen en meer frustratie” is provided by KW.be.
