Op zondag 28 juni tijdens de viering van 10 uur nemen drie teamleden in de St.-Columbakerk afscheid van de Deerlijkse pastorale eenheid De Wijngaard. Annie Depoortere, Nadine Vanpanteghem en Stephan Putman hebben elk een zeer lange staat van dienst en zetten een stap opzij. De sfeer in de groep vonden ze alle drie super. “Wij …
The post Annie, Nadine en Stephan nemen afscheid van pastorale eenheid De Wijngaard is provided by KW.be.
