Thomas Vandenberghe (33) sluit nadat hij negen jaar lang zelf patron was in ‘t Vlaams Huis de deuren van het café. Het Batjesweekend wordt zijn laatste, zaterdag 20 juni staat er nog een spetterend feest gepland. “Ik heb me hier geamuseerd, maar de laatste jaren was het echt moeilijk geworden. De jeugd is met geen stokken meer buiten te krijgen. Er zullen nog cafés sneuvelen.”
The post Café ‘t Vlaams Huis in Izegem gaat na de Batjes dicht: “Einde van een tijdperk, maar laat ons eerlijk zijn: de jeugd gaat niet meer uit” is provided by KW.be.
