De 37-jarige man uit Ledegem die dit voorjaar al 3,5 jaar celstraf opliep voor brandstichting in Izegem en drugsbezit in de gevangenis van Brugge is nog eens veroordeeld voor bezit en verkoop van drugs. “Hij wil breken met het drugsmilieu”, aldus advocaat Filip De Reuse.
The post Veroordeelde brandstichter nog eens veroordeeld voor drugsbezit: “Wil helemaal met het milieu breken” is provided by KW.be.
