Woonzorgcentrum Aurélys in Beveren-Leie heeft de voorbije maanden hard gewerkt om park De Mote nog meer open te stellen voor de buurt. “We hebben hier zo’n mooi park, dus het zou jammer zijn dat we daar niks mee gingen doen”, vertelt Sarah Claeys van Aurélys. Met steun van Sera en het Klimaatfonds kreeg het park een hele reeks nieuwe troeven, en dat wordt op woensdag 24 juni gevierd met een feestelijke opening.
The post Woonzorgcentrum Aurélys geeft park De Mote opfrisbeurt : “We willen dat mensen elkaar hier ontmoeten” is provided by KW.be.
