Tussen 2019 en 2023, een kantelperiode in de wereld, maar ook in zijn eigen leven, voelde fotograaf Thomas Boivin de nood om andere mensen te ontmoeten. En ze te portretteren.
Fregat Leopold I vertrokken naar Noord-Atlantische Oceaan voor inzet in NAVO-verband
De Leopold I is dinsdag vertrokken voor een inzet van twee maanden binnen een permanente NAVO-vloot. Tijdens de inzet zal het fregat van de Belgische marine eerst in de Noordzee en daarna in de Noord-Atlantische Oceaan opereren, langs belangrijke vaarroutes voor het Europese handelsverkeer. Dat kondigt Defensie woensdag aan.
