KIJK. Zo worden de kandidaten van ‘Blind Getrouwd’ echt geblinddoekt: “Wij hebben aan alles gedacht”

Nieuw dit jaar bij het tiende seizoen van ‘Blind Getrouwd’ is dat de kandidaten elkaar al ontmoeten nog voor hun huwelijk. Ze zijn dan wel geblinddoekt, dus ze kunnen elkaar nog niet zien. Maar wat gebeurt er als ze die blinddoek toch zouden afzetten? “Wij hebben aan alles gedacht”, vertelt host Frances Lefebure. “Onder de blinddoek zitten nog twee mooie plakkertjes.” 

Meer krantenkoppen in België

Jens (30) en Wout (31) openen nieuwe vestiging van hun frituur en eethuis: “Echt zot hoe goed onze campagne voor personeel gewerkt heeft”

Het koppel Dirk Verstockt en Hilde Van den Bulcke zette afgelopen zomer na zes jaar een punt achter zijn populaire Frietshop aan het Dorpsplein van Melle, maar Jens Meganck (30) staat samen met zijn kompaan Wout Vercruysse (31) te popelen om er binnenkort nieuw leven in te blazen met een tweede vestiging van hun frituur en eethuis Patatclub.

Lees meer »

Dertiger slaat mea culpa na stiekem filmen vrouwen: “Dit is niet wie ik ben. Het mag nooit meer gebeuren”

“Ik heb grote fouten gemaakt en moet gestraft worden”. Een 36-jarige man uit Harelbeke had geen advocaat nodig om op de rechtbank in Kortrijk te bekennen dat hij schuldig is aan voyeurisme. Zowel in het zwembad in Kuurne als thuis filmde hij een vrouw terwijl ze zich aan het omkleden waren. Een celstraf blijft boven zijn hoofd hangen maar verdere

Lees meer »

Toekomst van Brasserie Sublime in Rumbeke is verzekerd met nieuwe uitbaters: “Hier en daar zullen we een eigen toets geven”

De toekomst van Brasserie Sublime langs de Pastoor Slossestraat in Rumbeke is verzekerd. Jelle Despeghel (24) en Apple Van Severen (20) schrijven vanaf 8 januari het verhaal van Gwendoline Gunst en Luc Hallaert verder tijdens het Valentijnsweekend een nieuwe zaak openen langs de Vlamingstraat in het centrum van Roeselare.
The post Toekomst van Brasserie Sublime in Rumbeke is verzekerd

Lees meer »

216 nieuwe pannen in het rek, en toch moet security de klanten kalmeren: onze reporter duikt in de gekte van de supermarktoorlog

De Albert Heijn-supermarkten veranderden deze week als gevolg van hun 2+ 5-gratispolitiek in een slagveld en kregen daarop navolging van Colruyt en Jumbo. Onze reporter waagde zich in de warzone en bezocht ze alle drie. Houdt de stormloop aan? Worden de rekken nog bijgevuld? En hoever gaan klanten om zeven pannen in promo op de kop – of elkaars kop

Lees meer »