Nieuwe kwaliteitslabel moet Belgische influencers transparanter maken

Belgische influencers kunnen voortaan een officieel certificaat behalen dat hun kennis van de regels rond reclame en transparantie bevestigt. Het initiatief komt van de Raad voor Reclame en de Influencer Marketing Alliance (IMA), en wordt ondersteund door grote merken en reclameorganisaties. Het doel is om het snelgroeiende influencerlandschap, dat wereldwijd al meer dan 22 miljard euro waard is, professioneler en betrouwbaarder te maken. 

Meer krantenkoppen in België

De Messi van het vrouwenvoetbal, Engelse adel en middenveldster die ooit shirt van Red Flames droeg: voor de vrouwen van OHL wordt het sterren kijken tijdens eerste Champions League-campagne

Elles sont parties. De vrouwen van OH Leuven zijn maandagochtend met de bus naar Parijs vertrokken voor hun allereerste wedstrijd ooit in het hoofdtoernooi van de Champions League. Naast Paris FC wacht de komende weken en maanden met ook nog AS Roma, Arsenal en andere Barcelona’s de galerij der groten uit het vrouwenvoetbal. Het wordt sterren kijken aan Den Dreef.

Lees meer »

Bijna 18.000 auto’s in twee weken door dorpskom Middelkerke: “Die Ringweg komt er, al duurt het tot mijn honderdste verjaardag”

In twee weken tijd zijn er in augustus 17.860 auto’s gepasseerd door de Brouwerijstraat en de Kousestraat in Middelkerke. Dat heeft de lokale politie gemeten. “Het gaat om meer dan duizend auto’s per dag op een landbouwweg”, zegt burgemeester Jean-Marie Dedecker. Hij ziet in de metingen opnieuw een argument voor de aanleg van de Ringweg ‘Recht naar Zee’ in Middelkerke<br

Lees meer »

Duizenden personen verwacht in Brussel voor Klimaatmars

Duizenden mensen worden zondag verwacht voor de Klimaatmars in Brussel. De eis van de Klimaatcoalitie, de organiserende koepel van meer dan honderd organisaties, vakbonden en ngo’s, is duidelijk: publiek geld moet een rechtvaardig en ambitieus klimaatbeleid mogelijk maken.

Lees meer »