Hij bouwde een imperium op in een sector waar jarenlang een taboe op rustte. Jules Smedts (76) uit het Antwerpse Boom zocht een oplossing voor de kaalheid van zijn vader en groeide uit tot een van de bekendste namen in de wereld van haarwerken. Hij werkte voor kolonels, artiesten, kankerpatiënten en BV’s. Samen met ons blikt hij terug op zijn carrière van 57 jaar, de hardnekkige taboes rond haarverlies, en de reclamecampagnes die zijn naam tot in de huiskamer van elke Vlaming brachten. “Marc Uytterhoeven mocht lachen wat hij wilde. Opeens kende iedereen Haarwerken Smedts… En volgend jaar komt er een nieuwe campagne.”
Belgisch Netwerk Armoedebestrijding “heel bezorgd” over schrappen van federale steun voor koudeplan: “Zal leiden tot mensonwaardige en dramatische situaties”
Het Belgisch Netwerk tegen Armoedebestrijding (BAPN) toont zich “heel bezorgd” over de mogelijke gevolgen van de annulering van de federale steun voor het zogenaamde koudeplan.