Zedelgem kiest voor eindejaarsactie met stickers

Na enkele jaren gooit Bedrijvig Zedelgem de eindejaarsactie over een andere boeg. Men keek hiervoor buiten de gemeentegrenzen naar een beproefde formule. Ondertussen schreef zich al een 40-tal ondernemers in en inschrijven is nog mogelijk tot 10 oktober. Een leuk detail: Je hoeft geen winkel te hebben om deel te nemen.

Verzamel, ruil, kleef en win! ‘We hebben het in Zedelgem’ is een stickeractie. Verzamelaars kunnen hun wedstrijdboekje vol kleven met de stickers waarop de deelnemende handelaars in hun zaak afgebeeld staan. Die stickers krijgen ze in willekeurig verzamelde pakjes bij hun aankoop bij deelnemende handelaars.

Met een vol boekje maken ze dan kans op kleine en grote naturaprijzen uit de prijzenpot van ongeveer 6 à 8.000 euro, afhankelijk van het aantal deelnemende handelaars.

“Via via kregen onze ondernemers te horen van dit concept en we vonden het opportuun om de uitgever te contacteren om een formule uit te werken op maat van onze gemeente”, stelt Gino Vlaminck, ondervoorzitter van Bedrijvig Zedelgem.

Met of zonder winkel

“Na twee vruchtbare ontmoetingen, kreeg onze eindejaarsactie vorm en konden we de ondernemers drie formules aanbieden om deel te nemen.”

“Vanuit de gemeente ondersteunen we graag het initiatief van Bedrijvig Zedelgem, al vele jaren een gewaardeerde trekker voor onze lokale ondernemers”, vervolgt Bart Vergote, schepen van Lokale Economie. “Zeker het aspect dat alle ondernemers kunnen deelnemen, met of zonder winkel, vinden we een sterke troef.”

Jong en oud in de ban

De uitgever van de stickeractie is Glowflow uit Beernem, waar het concept oorspronkelijk is ontstaan. “Ook na zes edities in vier andere gemeenten blijven we verbaasd over het effect van de stickeractie”, verklaart Johannes Mortier van Glowflow. “Het houdt jong en oud in de ban en de vele moeite die ze er on- en offline voor doen zet alle deelnemende ondernemers, met of zonder winkel, stevig op de kaart”, besluit de uitgever. (BC)

Inschrijven kan nog tot vrijdag 10 oktober op www.wehebbenhetinzedelgem.be.

The post Zedelgem kiest voor eindejaarsactie met stickers is provided by KW.be.

 

Meer krantenkoppen in België

Heringericht fietsknooppunt wordt stuk veiliger en comfortabeler: “Investering van meer dan 900.000 euro voor zeer complex project”

Zaterdag werd de nieuwe fietsinfrastructuur plechtig in gebruik genomen aan Sluis 9 in Kortrijk onder een stralend zonnetje. De herinrichting van het kruispunt, onderdeel van de populaire fietssnelweg F7 tussen Gent en Kortrijk, kostte zo’n 908.000 euro grotendeels betaald door stad Kortrijk met 680.033 euro en de provincie (228.658 euro). De Lijn betaalde 10.000 euro om twee bushaltes aan het

Lees meer »

Matthias Diependaele houdt de blik op de toekomst in zijn Septemberverklaring, maar het heden oogt minder rooskleurig

Vlaanderen moet zich focussen op zijn kerntaken om in de toekomst weer hoge ogen te kunnen gooien. Dat is zowat de essentie van de boodschap van Vlaams minister-president Matthias Diependaele (N-VA) in zijn Septemberverklaring, de traditionele beleidsverklaring in het Vlaams Parlement aan het begin van het nieuwe politieke jaar. Diependaele erkent dat zijn regering enkele vervelende maatregelen moet nemen, maar

Lees meer »

Financieel expert van ‘WinWin’ laat zich bewust oplichten door beleggingsfraudeurs: “Ik begon zelf te twijfelen”

Om het systeem van beleggingsfraude te ontmaskeren, laat financieel expert Chris Sugira zich bewust oplichten door fraudeurs. Hij zou met een bedrag van 500 euro zo’n 22.000 euro winst maken, maar hij krijgt dat geld natuurlijk nooit te zien. In het consumentenprogramma ‘WinWin’ legt hij bloot hoe het systeem van beleggingsfraude precies in elkaar zit. "Ik begon soms zelf te

Lees meer »