Club Brugge, Mastercard en Auric lanceren Club Pay, een innovatieve betaalkaart die exclusief is ontworpen voor supporters van Club Brugge. “Deze gezamenlijke oplossing combineert de sterke punten van sport, wereldwijde betalingen en embedded finance om nieuwe manieren te ontsluiten waarop supporters beloond en betrokken worden, zowel binnen als buiten het stadion”, zegt Thomas Rypens, Director Innovation and Insights van Club Brugge.
Vanaf dit seizoen kunnen fans van Club Brugge via de Club Brugge-app hun Club Pay Mastercard-betaalkaart aanvragen. Kaarthouders verdienen Club Rewards bij aankopen bij Club Pay-partners, die kunnen worden ingewisseld voor tickets, merchandise, eten en drinken. Club Pay zorgt voor een naadloze betaalervaring die de loyaliteit versterkt en elke transactie waardevol maakt voor Club Brugge, de partner en de kaarthouder.
Voordelen
Deze unieke opzet creëert waarde voor de fans, de club en haar B2B-partnerschappen, waardoor alle spelers in dit ecosysteem meerwaarde krijgen. Thomas Rypens, Director Innovation and Insights, Club Brugge, zegt hierover: “Onze supporters vormen het hart van Club Brugge. Met Club Pay maken we van alledaagse aankopen speciale momenten voor onze fans, door exclusieve voordelen te combineren met het gemak van moderne betaalmethoden. Dit partnerschap is een nieuwe stap in ons streven om onze community innovatieve, betekenisvolle ervaringen te bieden.”
Volgens Benjamin Dessy, Country Manager bij Mastercard België & Luxemburg, vult aan: “De Club Pay-kaart is het bewijs van Mastercards toewijding om niet alleen eenvoudige, veilige en algemeen geaccepteerde digitale betaalervaringen te creëren, maar ook om samen te werken met lokale fintechbedrijven in België met als doel exclusievere, innovatieve beloningen en voordelen te bieden aan elke fan in België. Samen met Club Brugge en Auric zijn we trots dat we een oplossing kunnen bieden die het vertrouwen en de veiligheid versterkt, zowel op wedstrijddagen als in het dagelijks leven.”
Secuur platform
Koen Vanpraet, CEO van Auric, voegt eraan toe: “Auric is vereerd om embedded betalingen, loyaliteitsprogramma’s en data-inzichten en -verrijking te leveren voor Club Pay, waarmee we onze specialisatie in embedded financiële diensten voor de sport- en entertainmentindustrie laten zien. Ons secure, geïntegreerd platform stelt merken en clubs in staat om nieuwe waarde en omzet te creëren, nauwere banden met fans aan te knopen en het volledige potentieel van data gestuurde loyaliteit te benutten.”
The post Club Brugge lanceert innovatieve betaalkaart: “Supporters belonen zowel binnen als buiten het stadion” is provided by KW.be.