Bax-Vloemans Kachels verandert van naam en verhuist naar nieuw pand : “We willen meer beleving creëren”

Het familiebedrijf Bax-Vloemans Kachels in Weelde (Ravels) staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk. Volgend jaar staat een verhuizing gepland naar een andere locatie in de Weeldestraat. De naam wordt gewijzigd in Bekend in Vuur, gebaseerd op de slagzin. 

Meer krantenkoppen in België

“Een ingetrokken tepel is bij jongere vrouwen een rode vlag voor kanker, bij oudere weer niet”: hoe herken je de alarmsignalen voor borstkanker?

Borstkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen. En hoe ouder je wordt, hoe groter het risico op de ziekte. Toch richt het Vlaams Bevolkingsonderzoek Borstkanker zich enkel op vrouwen tot en met 69 jaar, die elke twee jaar de kans krijgen om een gratis mammografie te ondergaan. “Maar borstkanker stopt niet bij 70 jaar”, zegt oncologe Christel

Lees meer »

“Roeselare wordt opnieuw een stukje Parijs”: Paris MontmARTre op Grote Markt op 6 en 7 september

Op zaterdag 6 en zondag 7 september wordt de Roeselaarse Grote Markt opnieuw het middelpunt van creativiteit en Parijse sfeer. De 30ste editie van Paris MontmARTre belooft een topevenement te worden. De organisatoren zorgen samen met de vzw Shopping en Centrum Roeselare voor een mooi programma.
The post “Roeselare wordt opnieuw een stukje Parijs”: Paris MontmARTre op Grote Markt

Lees meer »

Marktrock knalt bij comeback

De terugkeer van Marktrock is een feit, en hoe. De Oude Markt in Leuven baadde vrijdagavond in een sfeer van nostalgie en ambiance voor het eerbetoon aan oprichter Jokke Kerkhofs georganiseerd door dochters Kat en Lyn, 20 jaar na diens overlijden.

Lees meer »

Newsom drijft spot met Trump via eigen merchandise en gesigneerde bijbels

De Californische gouverneur Gavin Newsom heeft zijn politieke satire naar een nieuw niveau getild. Via zijn online “Patriot Shop” verkoopt hij merchandise die duidelijk geïnspireerd is door de stijl van Donald Trump — inclusief rode petten, slogan-shirts en zelfs gesigneerde Bijbels. De actie maakt deel uit van Newsoms bredere strategie om Trumps communicatie en branding te parodiëren.

Lees meer »