Een opsteker voor Belgisch biotechbedrijf: Argenx doet het een pak beter dan verwacht en klimt 11,7 procent hoger

Het Gentse biotechbedrijf Argenx schiet 11,7 procent hoger na een sterk kwartaal. Argenx maakt nu ook winst en verbrandt niet langer cash. Het paradepaardje is Vyvgart, een middel tegen auto-immuunziektes. 

Meer krantenkoppen in België

Bedrijf achter ‘Coldplay-koppel’ schakelt Gwyneth Paltrow in: ex van Chris Martin speelt hoofdrol in ludieke spot

Astronomer, het bedrijf waar het ‘Coldplay-koppel’ tot voor kort voor werkte, heeft op hilarische wijze gereageerd op het inmiddels wereldberoemde kisscam-schandaal. Het bedrijf schakelde Gwyneth Paltrow, de ex van Coldplay-frontman Chris Martin, in voor een reclamespot. In een video, die je hieronder kan bekijken, reageert Paltrow nu op ludieke wijze op de meest gestelde vragen over het bedrijf.

Lees meer »

IN BEELD – Zesde opname van ‘Tien Om Te Zien’ in Westende met o.a. optredens van Berre, Camille, Metejoor & Luna…

Op vrijdagavond blijft ‘Tien Om Te Zien’ scoren op VTM. Ook de opnames zelfs aan de Rotonde in Westende zijn altijd een succes, want duizenden mensen (soms 7.000, maar ook wel eens 10.000) komen erop af.
The post IN BEELD – Zesde opname van ‘Tien Om Te Zien’ in Westende met o.a. optredens van Berre, Camille, Metejoor & Luna…

Lees meer »

Reboot ‘#LikeMe’ krijgt de kritiek te woke te zijn: “Voor kinderen maakt het niet uit. Het zijn vaak de volwassenen die er meer op letten”

Van lesbische ouders en een homokoppel tot een jongen in excentrieke kledij: de personages van de nieuwe ‘#LikeMe’-reeks zijn heel divers. “Te woke”, klinkt het her en der op sociale media. Thomas Van Goethem (36), bedenker van de jeugdreeks, en Ketnet-netmanager Annemie Gulickx (49), weerleggen de kritiek en blikken vooruit naar het zesde seizoen. “Een nieuwe Pommelien Thijs? Voorlopig hebben

Lees meer »