Influencer verkoopt twee weken lang smashburgers met vrienden in binnentuin: “De prijzen zijn betaalbaar, zodat je elke dag kan terugkomen”

Influencer Maximilaan Verheyen verkoopt met een groepje vrienden zeventien dagen lang smashburgers in een binnentuin in het centrum van Gent. Ze beloven betaalbare prijzen, zodat klanten elke dag kunnen terugkomen. 

Meer krantenkoppen in België

#iedereenwestvlaming

In de zomer een wandeling in de natuur? Zalig! Al kan je natuurlijk wat last hebben van de beestjes…
The post #iedereenwestvlaming appeared first on KW.be.

Lees meer »

5 buslijnen De Lijn in Limburg geschrapt ondanks negatief advies vervoerregio

Busmaatschappij De Lijn heeft 5 buslijnen in Limburg geschrapt, ondanks een negatief advies van de vervoerregio. Op nog een 15-tal andere lijnen worden verschillende ritten geschrapt. Volgens De Lijn is er een tekort aan geld, chauffeurs en bussen. Vlaams Parlementslid Els Robeyns (Vooruit) haalde het probleem gisteren aan in het parlement: "Als de vervoerregio niets te zeggen heeft, waarom bestaat

Lees meer »

Na leeuwenincidenten wereldwijd: “Kans is klein dat in ons land een leeuw ontsnapt en mensen aanvalt”

De kans dat in ons land een leeuw ontsnapt en mensen aanvalt, net zoals dat eerder deze week in Australië en Turkije gebeurde, is klein. Dat zegt Tom De Coninck, preventieadviseur bij Bellewaerde Park in Ieper. In het park gelden verschillende preventieprotocollen die een ontsnapping moeten voorkomen. Ontsnapt een roofdier toch, dan treedt het noodplan in werking. "We nemen geen

Lees meer »

Student (22) blijft populaire Franse tv-quiz maar winnen en gaat naar huis met… 2,5 miljoen, 23 auto’s en overdaad aan wasmachines

Hij was gewoon niet weg te slaan uit de dagelijkse Franse tv-quiz ‘Les 12 Coups de Midi’. Émilien, een 22-jarige student geschiedenis, wist zó veel dat hij bijna twee jaar lang elke dag won, goed voor zomaar even 647 (!) deelnames. Zondag verloor hij eindelijk, waarmee zijn prijzentotaal afklokte op 2,5 miljoen euro. Maar dat is niet alles. De jonge

Lees meer »

Inclusief theatercollectief schenkt 35.380 euro aan goede doelen: “Dé beloning na een onwaarschijnlijk boeiend parcours”

De voorstelling ‘Naar Momo’, de recentste productie van het inclusieve theatercollectief ‘Kleine ka’ uit Oudenaarde, bracht 35.380,46 euro op. Dat bedrag schenkt de groep integraal aan vijf goede doelen. “Werken met een onuitgegeven en uiterst diverse groep gaf ons bijzonder veel voldoening”, aldus de bezielers Eric Meirhaeghe en Lieve Ardaen.

Lees meer »