Lees het volledige artikel op de website van De Morgen.
Inbraak bij antiquair in Wervik: “Wat gaat de dader doen met een fossiele vis van één meter lang?”
Op klaarlichte dag werd zaterdag ingebroken bij antiquair Jan Soetaert in de Nieuwstraat, middenin het stadscentrum van Wervik. Naast een doos met zilverbeslag is ook een fossiele vis gestolen. De antiekzaak was gesloten. De dader forceerde met een breekijzer de houten voordeur op zes plaatsen. “Precies om 16.25 uur kreeg ik een melding van de alarmcentrale”, zegt zaakvoerder Jan Soetaert.<br
