Eén jaar na de verwoestende brand aan de sporthal van Hoegaarden, komt er een tweede editie van Hoegaarden on Fire

Exact één jaar geleden, op 27 juni, brandde de sporthal van Hoegaarden helemaal af, nadat jongeren een vuilnisbak onder de sporthal in brand staken. Het verenigingsleven viel in één klap in duigen. Het evenement Hoegaarden on Fire vindt zaterdag voor de twee keer plaats, net om die verenigingen te steunen. 

Meer krantenkoppen in België

Skelet van orka Reveil krijgt plekje in onthaal Duinpanne

Anderhalf jaar nadat een mannetjesorka aanspoelde in De Panne, krijgt het skelet een definitieve plek. Komende zaterdag wordt het ingehuldigd in het Provinciaal Bezoekerscentrum Duinpanne.
The post Skelet van orka Reveil krijgt plekje in onthaal Duinpanne appeared first on KW.be.

Lees meer »

Blankenberge pakt sluipverkeer aan in woonwijk rond Schaapstraat

Het lokaal bestuur wil het doorgaand verkeer in de woonwijk rond de Schaapstraat terugdringen om er de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren. Tussen de ambachtzone Riethoek en de wegversmalling ter hoogte van de Herdersstraat wordt daarom plaatselijk verkeer ingevoerd.
The post Blankenberge pakt sluipverkeer aan in woonwijk rond Schaapstraat appeared first on KW.be.

Lees meer »

Ondernemingen met gouden hart slaan handen in elkaar

Het kleinschalige kledingbedrijfje annex organisatie RenRew2Fashion en horecazaak Plan Cé uit Herentals vonden elkaar in hun sociale engagement en gaan met het zicht op de nakende braderie in de stad een samenwerking aan. Daarmee zetten ze mentaal welzijn in de kijker.

Lees meer »

‘Do the Move! Kids4Kids’ lanceert opvallende sportieve campagne voor het goede doel met een flashmob en de steun van Stijn Coninx, Ann Wauters, Rani Rosius, Hans van Alphen…

‘Do the Move!’ Dat is de naam en het thema van de nieuwe campagne, die Kids4Kids woensdagnamiddag lanceerde op de Grote Markt van Hasselt. Met 50 dansers van Dance Studio IMPROVE werden de bezoekers getrakteerd op een flashmob die perfect past bij hun nieuwe, grootschalige campagne. Die daagt je uit om met de ‘Do the Move!’-hoofdband zelf de move te

Lees meer »