Dirk D’hulster was Roularta 40 jaar trouw

Dirk D’hulster (65) werkte veertig jaar voor Roularta Media Group (RMG), maar heeft nu afscheid genomen.

“Ik stond daarvoor twee jaar in het onderwijs waar ik kunstgeschiedenis gaf, maar dat bleek niets voor mij. Toen ik bij Roularta belandde en kennismaakte met de verschillende vormen van beeldbewerking ging er een hele wereld voor mij open. Thuis ging ik daarmee dan verder, want ik ben een op en top kunstenaar. Momenteel werk ik mee aan een expositie over de beiaard in Nieuwpoort, maar ik mocht ook al werk tentoonstellen in onder meer Londen en Glasgow. Ik maak ook muziek. Daar ga ik nu nog meer tijd voor hebben. Dat is goed, want ik zit nog boordevol ideeën”, lacht Dirk, die op de foto vergezeld wordt van voorzitter Rik De Nolf en ceo Xavier Bouckaert van RMG. (TD/foto TD)

The post Dirk D’hulster was Roularta 40 jaar trouw is provided by KW.be.

 

Meer krantenkoppen in België

De hel is het geluid van anderen

Lawaai is tegenwoordig overal. Maar er is hoop. Eerder deze maand dienden collega’s van DPG een petitie in tegen muziek op hun kantoortoilet. Over 100 jaar zullen we hen eren als vrijheidsstrijders.

Lees meer »

Iconische Paravang in Blankenberge krijgt een grondige renovatie: “Langdurig engagement om het de komende tien jaar in goede conditie te houden”

De iconische Paravang aan de haven van Blankenberge is dringend aan renovatie toe. Het restauratiedossier werd in 2023 al opgestart door de toenmalige meerderheid van Open Vld en Vooruit en 2 jaar later staat het op de agenda van de gemeenteraad. Bedoeling is om nog dit jaar te starten met de aanpak van de ijzeren onderdelen die zwaar aangetast zijn

Lees meer »

Francken verwacht dat België tien jaar krijgt voor NAVO-norm

“België zal waarschijnlijk tien jaar de tijd krijgen om het defensiebudget op te trekken tot 5% van het bbp”, zo verklaarde minister van Defensie Theo Francken (N-VA) donderdagavond in de Kamer tijdens het begrotingsdebat. Een jaarlijkse verhoging van het budget lijkt voorlopig van tafel.

Lees meer »

Stad Brugge lanceert nieuwe stickercampagne tegen leegstand in winkelstraten

Om leegstaande panden nieuw leven in te blazen, lanceren Stad Brugge en De Republiek een nieuwe stickercampagne in het kader van Modulair, een platform dat ondernemers, eigenaars en beleidsmakers met elkaar in contact brengt om slim om te gaan met leegstand.
The post Stad Brugge lanceert nieuwe stickercampagne tegen leegstand in winkelstraten appeared first on KW.be.

Lees meer »