Om leegstaande panden nieuw leven in te blazen, lanceren Stad Brugge en De Republiek een nieuwe stickercampagne in het kader van Modulair, een platform dat ondernemers, eigenaars en beleidsmakers met elkaar in contact brengt om slim om te gaan met leegstand.
Voor deze campagne werd de Brugse kunstenaar Sammy Slabbinck ingeschakeld om volgende vijf locaties een artistieke make-over te geven: Smedenstraat 32, Wollestraat 23, Zilverpand 23, Sint-Amandsstraat 44 en Vlamingstraat 64.
“Met deze campagne willen we het platform Modulair en de daaraan gekoppelde werking om leegstand in te vullen, promoten”, vertelt schepen van Werk en Ondernemen, Minou Esquenet. “Daarnaast bedekken we de leegstand met zeer kwalitatieve en opvallende kunstwerken. En tenslotte zetten we ook de panden zelf in de kijker naar potentiële ondernemers toe.” (CGRA)
The post Stad Brugge lanceert nieuwe stickercampagne tegen leegstand in winkelstraten is provided by KW.be.