Bijna helft Belgen bereid Amerikaanse producten te boycotten, blijkt uit enquête Knack en Le Vif

Bijna de helft van de Belgen is bereid om Amerikaanse producten te boycotten. Dat blijkt uit een enquête van Knack en Le Vif afgenomen bij 1.060 mensen. Ook merken die gelinkt worden aan Israël zien al steeds vaker consumenten afhaken. Die morele druk maakt het voor bedrijven steeds moeilijker om neutraal te blijven. 

Meer krantenkoppen in België

Dossier in zaak van oplichtersbende die via Itsme geld aftroggelde uitgesteld voor controle opsporingsmethoden

In de rechtbank van Veurne is een grote zaak gestart tegen twaalf oplichters die deel uitmaakten van een bende die duizenden valse sms’en stuurden naar slachtoffers zogezegd om hun Itsme-link opnieuw te activeren. Zo verkregen ze toegang tot hun rekeningen om nadien overschrijvingen naar zichzelf te voeren. De zaak werd echter uitgesteld om eerst na te gaan of de procedures

Lees meer »