De productiesite van PepsiCo Veurne heeft het Pittemse Digital Marketing Agency Ntriga aangezocht om de komende jaren een massale recruteringscampagne op te zetten. Die overeenkomst bezegelen beide bedrijven symbolisch met de aanplanting van 100 bomen.
Digital marketing agency Ntriga heeft zich geëngageerd om de komende jaren een intensieve HR-campagne te voeren voor PepsiCo Veurne. Samen streven ze naar duurzame groei, en om deze ambitie kracht bij te zetten, hebben ze hun overeenkomst symbolisch bezegeld door 100 bomen te laten aanplanten door milieuorganisatie GoForest. Deze organisatie geeft bedrijven de kans om parallel met hun groei hun ecologische afdruk te verkleinen door tegelijk in de juiste omgeving voor de grootste impact op lange termijn te zorgen. De PepsiCo-site in Veurne is een van Europa’s grootste productiesites voor chips en snacks. Dagelijks produceren 650 medewerkers tot 2,5 miljoen zakken van merken als Lay’s, Doritos, Bugles en Cheetos. Onlangs kondigde PepsiCo de intentie aan om meer dan 200 miljoen euro te investeren in uitbreiding en nog meer duurzame inspanningen voor de fabriek.
Juiste werkkrachten
Hiermee wil PepsiCo ook extra jobs creëren voor de site. Angélique Heynen, Talent Partner Supply Chain van PepsiCo: “’Dat is een uitdagende HR-operatie, waarvoor we best wat hulp gebruiken van een agentschap dat zijn strepen al verdiend heeft op het vlak van rekrutering. Ntriga leek ons de aangewezen partner te zijn.” Pieter Supply, zaakvoerder en digitaal strateeg van Ntriga: “We zijn verheugd dat een gerenommeerd bedrijf als PepsiCo met ons in zee gaat om hun recruitment marketing in handen te nemen en hun groeidoelstellingen mee te helpen waarmaken. Voor Ntriga betekent groei ook het digitaal automatiseren van bedrijfsprocessen of ervoor zorgen dat het bedrijf tijdig de juiste werkkrachten vindt om zijn groei waar te maken. We zullen voor PepsiCo alles in het werk stellen om nieuwe collega’s naar de vestiging in de Westhoek te lokken. Daarin zijn we niet aan ons proefstuk toe. We brachten al meerdere succesvolle rekruteringscampagnes tot een goed einde en wonnen de award voor ‘beste creatieve HR campagne’.” (MVO)
The post PepsiCo en Ntriga planten 100 bomen met GoForest is provided by KW.be.