De Amerikaanse aandelenmarkten openden maandag opnieuw in het rood, waarmee de verliezen van vorige week werden voortgezet.
Vandalen richten ravage aan in Bar Looi in Tessenderlo: “Al langer problemen met hangjongeren”
Bij Bar Looi in Tessenderlo-Ham hebben vandalen ingebroken en heel wat schade veroorzaakt. De zomerbar wijst naar hangjongeren in de buurt die al een langere tijd problemen veroorzaken. "De jongeren kwamen zich waarschijnlijk wreken, omdat we dit weekend 2 dagen op rij de politie hebben gebeld", vertelt eigenaar Axel Page.
