De Amerikaanse aandelenmarkten openden maandag opnieuw in het rood, waarmee de verliezen van vorige week werden voortgezet.
Emotioneel afscheid bij Radio 2, nieuwslezeres Chaima Saysay vertrekt: “Ik had nog jaren willen blijven”
Na ruim drie jaar neemt nieuwslezeres Chaima Saysay (36) afscheid van de Radio 2-ochtendshow ‘Goeiemorgen Morgen!’. Vrijdagochtend richtte ze zich in een emotionele speech tot de luisteraars én haar collega’s, onder wie boezemvriend en DJ Peter Van de Veire (54). “Ik had nog jaren willen blijven. Maar soms komt er een kans voorbij die je niet mag laten liggen.”
