Na 12 jaar afwezigheid: ‘Man bijt hond’ vanaf 3 februari opnieuw te zien op het scherm

Goed nieuws voor fans van ‘Man bijt hond’. Na twaalf jaar afwezigheid is het programma vanaf maandag 3 februari opnieuw te zien op VRT 1. Aan de succesformule werd er alvast niets veranderd, want ook nu krijgt de kijker een inkijk in het dagdagelijkse leven van de Vlaming. 

Meer krantenkoppen in België

“Mijn uniform straalt gezag uit en mijn opvallende snor is een extra troef”: stad Veurne viert 20-jarig jubileum Joris Goens als Belleman op Open Monumentendag

Al 20 jaar is Joris Goens (65) een perfecte en originele ambassadeur van zijn stad als officiële Belleman van Veurne. In zijn groene champettersuniform schreeuwt hij met zijn stem als een klok op allerlei feestelijkheden én op elk Belgisch kampioenschap Bellemannen om ‘Aandacht, aandacht’. Op Open Monumentendag zet Stad Veurne Joris extra in de bloemetjes tijdens de expo ‘20 jaar

Lees meer »

Taiwan waarschuwt VS: Chinese aanval zou domino-effect veroorzaken

China bereidt zich actief voor op een militaire overname van Taiwan, zo waarschuwde Chiu Chui-cheng, de Taiwanese minister voor betrekkingen met het vasteland, tijdens een toespraak in Washington. Volgens hem zou een gewelddadige annexatie van het eiland leiden tot een destabiliserend domino-effect in de regio, met directe gevolgen voor de veiligheid van de Verenigde Staten.

Lees meer »

Nieuw dartskoppeltornooi eert eerste winnaar Kurt Mahieu: “Een van de deelnemers moet Bredenaar zijn”

Op zaterdag 28 september vindt in parochiaal centrum De Caproen (Breendonklaan) de vierde editie van het Bredens Kampioenschap darts plaats. Nieuw dit jaar is een koppeltornooi, dat als ‘Memorial Kurt Mahieu’ van start gaat.
The post Nieuw dartskoppeltornooi eert eerste winnaar Kurt Mahieu: “Een van de deelnemers moet Bredenaar zijn” appeared first on KW.be.

Lees meer »

Fors meer klachten sinds invoering van strengere regels voor alcoholreclame

Sinds de invoering van strengere regels in januari dit jaar ziet de Jury voor Ethische Praktijken (JEP) een duidelijke stijging van het aantal klachten en vragen omtrent advies over alcoholreclame. In de eerste acht maanden van 2025 werden twintig advertenties voor alcoholhoudende dranken aangepast, een record. Dat meldt de Raad voor Reclame.

Lees meer »