KIJK. Gekke stunt van AppleTV+ lokt enorm veel aandacht voor tweede seizoen sciencefictionserie ‘Severance’

Dat AppleTV+ kijkers wil lokken, is een understatement. Ze maken in het befaamde Grand Central Station in New York reclame voor het tweede seizoen van de sciencefictionreeks ‘Severance’ en dat doen ze niet ondoordacht. Dankzij een marketingstunt kan de streamingdienst op heel wat online aandacht rekenen. 

Meer krantenkoppen in België

Matig eerste kwartier zonder doelkansen

De tweede wedstrijd in de Jupiler Pro League op zaterdag is die tussen Dender en Union. Ofwel de laatste uit het klassement, tegen de eerste. Kan Hayk Milkon bij z’n eerste wedstrijd als Dender-coach meteen stunten?

Lees meer »

Traditierit met antieke koetsen trekt door Oelegem en Zandhoven

Willo van Berkel uit Viersel en Bart Verdroncken van manege Doorne Landen en De Leukste Ponyclub in Oelegem organiseerden zondag de eerste traditierit Oelegem-Zandhoven met antieke koetsen. Veel menners droegen chique kledij uit de tijd dat iedereen nog met de ‘diligence’ ter bestemming werd gebracht.

Lees meer »

KBC breidt voordeelprogramma Kate Coins uit

KBC bouwt zijn klantengetrouwheidsprogramma Kate Coins verder uit. Dat meldt de bank-verzekeraar dinsdag. De digitale spaarpunten zijn voortaan flexibeler inzetbaar en je kan ze één keer per jaar in euro’s laten omzetten.

Lees meer »

Nieuwe start voor Xoni Street Food dankzij Safi (30): “Ik ken Tielt niet zo goed, maar was meteen overtuigd van het potentieel”

Xoni Street Food in de Kortrijkstraat in Tielt is weer open. Met Safi Gohar (30) staat er een nieuw gezicht in de snackbar. De Bruggeling veranderde weinig aan het concept, al breidde hij het aanbod wel uit. Zo kan je er naast burgers voortaan ook gefrituurde kip, gyros en kebab vinden.
The post Nieuwe start voor Xoni Street Food

Lees meer »