Viva Sara en Thinkedge slaan de handen in elkaar voor De Warmste Week

Viva Sara, gerenommeerd koffiebranderij en theepakkerij in Vichte, en Thinkedge, creatief communicatiebureau in Kortrijk, bundelen hun krachten voor De Warmste Week met een hartverwarmend initiatief: De Warmste Koffie.

Deze limited edition blend staat volledig in het teken van solidariteit met als doel een hart onder de riem te steken bij iedereen die het nodig heeft. De koffie is beschikbaar tot en met 18 december in beperkte oplage in de shops van Viva Sara in Waregem en Kortrijk én op de webshop van Viva Sara.

Thinkedge is al zo’n twee jaar de creatieve groeipartner van Viva Sara. Ruben Deceuninck (social media manager) en Charlotte Nijs (creative marketeer) gingen met hun idee naar Viva Sara. “Toen Thinkedge me belde, wist ik meteen dat Viva Sara dit moest steunen”, vertelt Bart Deprez van Viva Sara. “Viva Sara steunt graag goede doelen, voornamelijk in de landen waar onze bonen vandaan komen, maar ook De Warmste Week is een initiatief waar we helemaal achterstaan”.

Ruben Deceuninck, Bart Deprez en Charlotte Nijs in de Viva Sara shop Waregem.
Ruben Deceuninck, Bart Deprez en Charlotte Nijs in de Viva Sara shop Waregem. © Thinkedge

Om deze koffie extra bijzonder te maken, werd speciaal voor de gelegenheid een unieke blend samengesteld. “De Warmste Koffie werd dus nog nooit eerder verkocht bij Viva Sara, een echte limited edition dus. De bonen komen uit onder andere Brazilië, Costa Rica en Mexico. Deze combinatie resulteert in een kop koffie met rijke aroma’s van cacao en kruidige toetsen”, aldus Bart.

Met De Warmste Koffie willen Viva Sara en Thinkedge een simpele boodschap uitdragen: koffie verbindt én verwarmt mensen. “Dit project nodigt iedereen uit om samen zo’n moment van verbinding en warmte te creëren”, zeggen Ruben en Charlotte.

Proef De Warmste Koffie

Wat verwarmt een mens meer dan een heerlijke kop koffie tijdens het shoppen? Op zaterdag 14 december staan Ruben en Charlotte van Thinkedge met een stand bij de Viva Sara Shop in Kortrijk voor takeaway koffie. “Natuurlijk is het ook mogelijk om dan een zakje te kopen van De Warmste Koffie. De prijs voor 250 gram bedraagt 9,95 euro. De opbrengt van de takeaway en zakjes koffie gaat integraal naar De Warmste Week”, aldus Charlotte.

The post Viva Sara en Thinkedge slaan de handen in elkaar voor De Warmste Week is provided by KW.be.

 

Meer krantenkoppen in België

Wat betekent de meerwaardebelasting voor u als spaarder, belegger en bedrijfseigenaar?

Voor pensioensparen geldt het niet, maar wat als je maandelijks 200 euro opzijzet in een beleggingsfonds voor je kinderen? En wat moet je betalen als je (een deel van) je familiebedrijf verkoopt of als je verlies maakt met je aandelen? Dit betekent het akkoord van de meerwaardebelasting voor u als spaarder, (crypto-)belegger en bedrijfseigenaar. “Getrouwde koppels kunnen hun vrijstelling samen

Lees meer »

Driehoek ‘74 mag zich voortaan koninklijke maatschappij noemen: “Scheut Avelgemse volharding”

Wat in 1974 begon als een artistiek experiment van drie creatievelingen, groeide uit tot een toneelvereniging die 50 jaar later nog steeds het Avelgemse culturele leven kleur geeft. Driehoek ’74 kreeg zopas de titel ‘Koninklijke Maatschappij’ toegekend. Een erkenning voor vijf decennia vol poppenspel, toneel, experiment en vooral: samen.
The post Driehoek ‘74 mag zich voortaan koninklijke maatschappij noemen:

Lees meer »

Acht nieuwkomers bij Club Roeselare: “We willen in de linkerkolom eindigen”

Tijdens de spelersvoorstelling op Club Roeselare werden acht nieuwe gezichten voorgesteld. Aangezien er maar weinig vertrekkers zijn, zal er duidelijk meer concurrentie zijn. Stiekem hoopt men op het Rodenbachstadion dat er daardoor betere resultaten gaan volgen, zonder aan grootspraak te doen.
The post Acht nieuwkomers bij Club Roeselare: “We willen in de linkerkolom eindigen” appeared first on KW.be.

Lees meer »

Hoe CD&V urenlang de ‘rijkentaks’ blokkeerde, maar toen kwamen er cheeseburgers. En sushi “als dessert”

Het kostte de regering-De Wever een marathonvergadering van 13 uur om eindelijk een akkoord te sluiten over de meerwaardebelasting. In de laatste rechte lijn lag niet Vooruit of MR dwars, maar vooral CD&V — tot grote ergernis van de rest aan tafel. Een reconstructie van de moeizame totstandkoming van de ‘rijkentaks’: een Belgisch compromis, flink wat geroep en getier tussen

Lees meer »