Goedkope pils nu ook alcoholvrij: Colruyt brengt Cara 0.0 op de markt

Na de lancering van Cara Rouge en Blond twee jaar geleden breidt Colruyt het gamma uit met een alcoholvrije versie. Vanaf vandaag ligt Cara 0.0 in de Belgische vestigingen van de supermarktketen. Zoals we gewend zijn van Cara is de prijs spotgoedkoop. 

Meer krantenkoppen in België

OCAD waarschuwt voor radicalisering bij klimaatactivisten: “Bij sommige acties hadden doden kunnen vallen”

Binnen de klimaatbeweging is een zorgwekkende radicalisering aan de gang. Dat schrijft het OCAD in een vertrouwelijk rapport, waarover eerst bericht werd door HLN en dat ook VRT NWS heeft kunnen inkijken. Het OCAD verwijst onder meer naar een actie op 1 maart van dit jaar in de haven van Gent, waarbij zware vernielingen werden aangebracht. "Die hadden gepaard kunnen

Lees meer »

Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt”

Thijs Wostyn (35), die met zijn vrouw Yoni Bultinck (32) in Ichtegem woont, heeft zijn twee Torhoutse bedrijven Social Taco en Studio Piñata samengebracht in de nieuwe marketinggroep Yuntos. Tegelijkertijd investeert de holding Shopinvest in het nieuwe geheel.
The post Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt” appeared first on KW.be.

Lees meer »

ANALYSE. “Vingegaard deelt Evenepoel al een eerste tik uit, Philipsen realiseert zijn gele droom”

Wat een opener van de Tour! Een etappe die gedoemd was om te eindigen in de spurt van een voltallig peloton, veranderde onder impuls van een gretige Jonas Vingegaard in een klein slagveld met Soudal Quick-Step als het grootste slachtoffer. Remco Evenepoel moet al meteen veertig seconden prijsgeven, Tim Merlier kwam niet aan spurten toe. Jasper Philipsen klaarde de klus

Lees meer »

“2 op de 3 Belgen hebben geen inzicht in internationale transactiekosten”: hoe voorkom je dat je geld verliest door verborgen wisselkoersen op vakantie?

Op vakantie vertrekken gaat voor veel mensen vooraf gepaard met heel wat stress. Alles organiseren en vastleggen, je informeren over het land van bestemming, koffers inpakken en zelfs geld afhalen in vreemde valuta. 56 procent van de Belgen doet dat, blijkt uit een onderzoek van technologiebedrijf Wise. Nochtans kan dat onnodige kosten met zich meebrengen. Magali Van Bulck van Wise

Lees meer »