In Harelbeke gaat Cel Vermiste Personen op zoek naar een man van 44 die gisterenavond in de Leie gesprongen is. Volgens getuigen wou hij de Leie overzwemmen. De zoekactie gisteren leverde niets op.
Knokke-Heist opnieuw naar Hof van Cassatie voor tweedeverblijfstaks: “We blijven overtuigd van de wettigheid”
Het gemeentebestuur van Knokke-Heist stapt opnieuw naar het Hof van Cassatie in de aanslepende discussie over de taks op 2e verblijven. Dat doet het nadat het hof van beroep in Gent de taks onwettig verklaarde.
