LIVE CERCLE-JAGIELLONIA. Sterk Cercle gaat rusten met 1-0 bonus, kunnen ze na rust verder bouwen aan mirakel?

De kans dat Cercle Brugge tegen Jagiellonia Bialystok alsnog de poort naar de kwartfinales van de Conference League zou openbeuken? Vooraf nihil, want Cercle moest minstens drie keer scoren, een moeilijke opdracht dus. De Bruggelingen kwamen na 8 minuten al snel op voorsprong, volgt er een mirakel? Volg het hier LIVE. 

Meer krantenkoppen in België

Viertal vraagt vrijspraak voor mensensmokkel vanaf het strand van De Panne: “We kwamen enkel sigaretten kopen”

Drie Irakezen en een Fransman riskeren voor de Brugse rechtbank 40 maanden effectieve celstraf voor mensensmokkel. De mannen, die in De Panne werden staande gehouden, ontkennen hun betrokkenheid met klem.
The post Viertal vraagt vrijspraak voor mensensmokkel vanaf het strand van De Panne: “We kwamen enkel sigaretten kopen” appeared first on KW.be.

Lees meer »

Frederike Migom verfilmt Tegenwoordig heet iedereen sorry van Bart Moeyaert in Turnhout: “Frederike heeft er haar verhaal van gemaakt, zonder het mijne kwaad te doen”

“Filmopnames. Stilte, aub.” Een bord op de stoep maakt de voorbijganger duidelijk dat in de Gierledreef wordt gefilmd. Het interieur van een huis in deze straat is het decor voor de film Tegenwoordig heet iedereen Sorry, in een regie van Frederike Migom en gebaseerd op het gelijknamige boek van Bart Moeyaert.

Lees meer »

Advionics Oostkamp kan Europese Defensie minder afhankelijk maken van de Amerikanen: “Radars voor Marine en een scherm tegen drones om troepen en infrastructuur te beschermen”

“Wij kunnen helpen om onze Europese defensie minder afhankelijk te maken van de Amerikanen”, zegt Jan Bonte, ceo van het Oostkampse militaire bedrijf Advionics. Dinsdagochtend bracht minister van Defensie Theo Francken (N-VA) een bedrijfsbezoek aan Advionics. De fabriek breidt haar productiecapaciteit wegens de oorlog in Oekraïne met de helft uit via de de bouw van een nieuw fabriekshal van 6.000

Lees meer »

Waarom ook Aldi een klantenkaart invoert: “Jouw persoonlijke data zijn goud waard voor supermarkten”

Nu ook Aldi een digitale klantenkaart invoert: waarom zijn jouw persoonlijke gegevens zo’n goudmijn voor de warenhuisketens? “Ons aankoopgedrag volgen, is voor hen een nieuw en cruciaal verdienmodel”, zegt retailprofessor Els Breugelmans (KU Leuven). Maar hoe veilig zijn jouw persoonlijke gegevens dan als je een klantenkaart neemt? En wat doen supermarkten er concreet mee? Zo werkt de miljoenenbusiness achter de

Lees meer »