HET GELD VAN DE DUIVELS. Behalve voetballer ook influencer én mediabedrijf: hoe de jonge Duivels ‘love brands’ zijn geworden

Johan Bakayoko (21) en Amadou Onana (22) zijn stijliconen. Jérémy Dok (22) is onderbroekenmodel voor sportgigant Nike. Zeno Debast (20) communiceert met tattoos. De jeugd van tegenwoordig is veel meer dan alléén voetballer. Ze ontpoppen zich tot volwaardige sport- en mediabedrijven. “Eddy Merckx maakte reclame voor frietvet. Vandaag zijn atleten influencers geworden.” 

Meer krantenkoppen in België

Average Rob en Omdat Het Kan, de mannen achter ‘On met la patate’: “Misschien wordt onze volgende plaat een lekkere slow. Alles kan, dat is het ding”

En of ze er een patat op hebben gegeven! Average Rob en Omdat Het Kan staan al weken in de Ultratop met hun supporterslied ‘On met la patate’, ze zijn genomineerd voor Radio 2 Zomerhit, spelen op de mainstage van Tomorrowland (en van 41 andere festivals) en nu mogen ze ook nog iets doen voor Zijne Majesteit de Koning. “Wij

Lees meer »

AR-15: “Het wapen dat Amerika doodt”

Bij de aanslag op de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump is volgens Amerikaanse media een AR-15 gebruikt, een halfautomatisch wapen dat eerder al gebruikt werd bij meerdere massaschietpartijen. Het wordt het “wapen dat Amerika doodt”, genoemd.

Lees meer »

Michel (80) kan weer op wandel… dankzij pacemaker: “Als ik wandel, ben ik gelukkig”

Michel Vanhoucke (80) werd eind vorig jaar een pacemaker ingepland, maar zijn geliefde wandelsport wil hij verderzetten. Zo herbegon hij eind januari bij de Krombeekse Witsoonestappers, waar hij al 30 jaar lid is en waarbij hij al 53.433 kilometer wandelde. En hij wil blijven wandelen zolang het kan.
The post Michel (80) kan weer op wandel… dankzij pacemaker: “Als

Lees meer »